Traductor català / valencià - castellà / espanyol, anglès, francès, portuguès | Softcatalà
Traductor automàtic català-castellà basat en la tecnologia Apertium. També ofereix traducció a l'anglès, francès, portuguès, occità (aranès) i aragonès.www.softcatala.org
M'alegro que per fi estigui d'acord en alguna cosa més amb mi. No oblidi que amb el tema de les i dels no està sol.
En referència a la seva pregunta, aquesta persona tenia 2 naturaleses: la que era, és i sempre serà (Divinitat); la que va obtenir en encarnar-se per a fer-se home (humanitat).
Va morir la seva humanitat (el cos, la qual cosa pot morir de tot el nostre ser) però no la seva Divinitat. Perquè encara sota la baixa interpretació dels qui consideren que ell no és Déu sinó "un arcàngel", els àngels no poden morir: com matar a un esperit?
Que Déu el nostre Senyor li beneeixi a vostè i als seus.
"Me alegro que por fin esté de acuerdo en algo más conmigo. No olvide que con el tema de las y de los no está solo".
"En referencia a su pregunta, esa persona tenía 2 naturalezas: la que era, es y siempre será (Divinidad); la que obtuvo al encarnarse para hacerse hombre (humanidad)".
"Murió su humanidad (el cuerpo, lo que puede morir de todo nuestro ser) pero no su Divinidad. Pues aún bajo la baja interpretación de quienes consideran que él no es Dios sino "un arcángel", los ángeles no pueden morir: ¿cómo matar a un espíritu?
"Que Dios nuestro Señor le bendiga a usted y a los suyos".
No me ha contestado.
Si esa "persona" era Dios, según usted: ¿a qué DIOS le clamó su "Dios Jesús" cuando estuvo colgado en una cruz?
Mire que la pregunta es bien sencilla; ni falta que hace se vaya llenando de palabras con las "naturalezas".
A-